Warning
This page is located in archive. Go to the latest version of this course pages. Go the latest version of this page.

Herní engine

Vytvořte herní engine pro RPG hru. V této hře bude hráč ovládat hrdinu, který bude procházet jednotlivé levely, v nichž bude sbírat předměty a bojovat s příšerami.

  • Hra bude umět načítat seznam předmětů ze souboru. Tyto předměty bude mít hráč na začátku hry. Na konci hry bude umět hra uložit seznam předmětů ve stejném formátu.
  • Každý level bude popsaný v externím souboru v rozumném formátu – je na vás jaký formát si zvolíte. Pro demonstraci stačí vytvořet jeden level hry.
  • V rámci hry bude implementován způsob souboje s příšerami.
  • Hrdina bude umět pomocí sebraných předmětů interagovat s dalšími předměty (otevře dveře klíčem, rozbije truhlu palicí atd.).
  • Forma prezentace hry je na vás, může se jednat o hru tahovou anebo real-time.
  • Herní engine musí být vybavená GUI.
  • Nezapomínejte, že vaším cílem není vytvořit hru jako takovou (hodně levelů, příběh atd.), ale engine na tvorbu této hry.
courses/b0b36pjv/semestral/herni_engine.txt · Last modified: 2018/02/06 08:43 (external edit)