Search
Do soutěže a klasifikace se počítá každá vyřešená úloha ze všech uvedených níže. Prohlédněte si zběžně všechny a snažte se určit si pro sebe jejich vhodné pořadí od nejjednodušších až po nejnáročnější, i to je důležitou součástí soutěžní strategie.
Soutěžní úlohy 41. Klasický průchod postorder 839 Not so Mobile
42. Velmi přehledná funkce 10696 f91 Rekurentní vztah odvodíte snadno, když začnete u vhodné hodnoty N.
43. Připojte domečky k síti 10862 Connect the Cable Wires Zbavte se rekurze standardním obratem tak, že budete předpokládat znalost F(1), F(2), … F(N) a potom si rozmyslíte, co se stane a jak tato čísla využijete, když přidáte jeden domeček, tj, když budete hledat F(N+1).
44. Komprese 2D bitových map 183 Bit Maps Mapu lze rekonstruovat jedním průchodem vstupního řetězce.
45. Je to ještě vůbec rekurze? 10579 Fibonacci Numbers
46. Klasický backtracking 995 Super Divisible Numbers Co číslice, to krok backtracku, číselná soustava je tu spíše jen jako ozdoba.
47. Hanojské věže 254 Towers of Hanoi Rozmyslete si, a i nasimulujte, jak se jednotlivé konfigurace opakují, abyste nemuseli překládat pokaždé všechny disky.
48. Pouze specifické posloupnosti z 0 a 1 10450 World Cup Noise Počítejte zvlášť počet posloupností délky k končících 0 a zvlášť končících 1, při hledání počtu posloupností délky k+1 se to může hodit.
Nášup také soutěžně použitelný
49. Spravedlivé házení mincemi 10328 Coin Toss Ve skutečnosti jde o řetězce s určitými vlastnostmi, něčím to připomíná úlohu 48 (10450 World Cup Noise).
4A. Počty sousedních jedniček 11645 Bits Asi příbuzné s předchozí úlohou?
4B. Stavba nízké zídky 10918 Tri Tiling Uvažte, jestli i tuto úlohu lze z rekurze převést na DP pomocí vhodné tabulky reflektující rozmanitě členité konce rozestavěné zdi.