Search
Podrobná specifikace toho, co musí agent umět a jak musí vypadat, aby mohl být otestován automatickým evaluačním systémem.
Kódy najdete ve studentském repozitáři KUI Reversi:
kui-reversi
git
cd kui-reversi git clone https://gitlab.fel.cvut.cz/kui-student-materials/kui-reversi.git .
.
kui-reversi-master
V podpůrných kódech najdete:
player.py
reversi_creator.py
headless_reversi_creator.py
Odevzdávat budete ZIP archiv obsahující váš modul player.py a případně další vaše moduly, které modul player.py potřebuje. Tyto soubory musí být v kořeni archívu, archív nesmí obsahovat žádné adresáře! Váš ZIP archív (a jen tento soubor) nahrajete do BRUTE. Se zdrojovými kódy vašeho hráče (a vašich pomocných modulů) můžete nahrát nějaké datové soubory, pokud nutně potřebujete. Ale velikost odevzdávaného ZIP archivu nesmí přesáhnout 1MB.
Balíček také obsahuje soubor player.py s třídou MyPlayer. V ní upravte metodu select_move() tak, aby realizovala strategii vašeho hráče.
MyPlayer
select_move()
Docstring popisující třídu MyPlayer je omezen na 80 znaků, neboť se objeví v tabulce s výsledky. Zkuste v docstringu velice stručně popsat hlavní princip vašeho hráče.
Vašeho hráče (v souboru 'player.py') implementujete ve formě třídy MyPlayer (soubor '/reversi/player.py' v archivu výše), která obsahuje tyto metody:
__init__
my_color
opponent_color
board_size
get_all_valid_moves
board
select_move
Samozřejmě není vhodné implementovat celou strategii jen v metodě select_move(). Doporučujeme zamyslet se nejprve nad dekompozicí celého problému, ve třídě MyPlayer implementovat i další metody řešící nějaké podproblémy vaší strategie a tyto metody jen ze select_move() volat.