Search
V ZS 2021 proběhla v polovině semstru neformalni anketa v ALG (poloanketa), sebraná vyjádření posluchačů uvádíme níže.
Výrazná témata pro zlepšení, která stojí za další diskusi, byla především subjektivně málo přínosná cvičení a boj s domácími úlohami.
V ZS 2022 poloanketu zopakujeme cca po prvním měsíci semestru.
Zájemcům, kteří mají dojem, že aktuální organizace cvičení jim nedovoluje vytěžit z předmětu to maximum, o které by stáli, doporučujeme co nejdříve individuální domluvu s cvičícím(i) nebo přednášejícími. Je možné, že pedagogům z jejich pozice uniká něco, co je naopak samozřejmostí pro posluchače, a co lze snadno napravit nebo zlepšit. Kromě toho, alespoň částečným řešením pro někoho mohou být uvedená rámcová doporučení.
Subjektivně málo přínosná cvičení: Návrh pomoci: Domluvte se s učiteli, jaká forma by Vám vyhovovala. A BTW, dáváte levou zadní úlohy od konce souborů úloh?
Boj s domácími úlohami: Návrh pomoci: Komunikujte víc! Mluvte o svých řešeních s kolegy, spolužáky, přáteli, zkuste i své učitele. Hlasitá formulace potíží pomáhá.
Co Vám pripadá v ALG užitečné a mělo by to tak zůstat? Dalo by se to nějak dále zlepšit? 22 responses
Co Vám pripadá v ALG nevhodné, nedotažené nebo zanedbané a mělo by se to změnit a dělat lépe? 19 responses
Váš volný komentář, dojmy, zkušenosti apod: 13 responses
.