Search
V průběhu semestru se hodnotí práce celého týmu pomocí dosažení významných dílčích částí práce (milníky/milestony) a dále pomocí reportování odvedení práce v době, kdy se nic významného neodevzdává (report).
Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci, tj. kolik času který člen týmu věnoval dáné pasáži. Krom milestonu Koncept je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace.
Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah 100-150 slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu. Report se odevzdává v PDF nahráním do odpovídajícího adresáře na GITu (hry_reports), případně prolinkováním do readme.md. Po finalizaci reportu pošlete mentorovi oznamující mail - nejpozději do data odevzdání reportu.
V systému Gitlab si založte Unity projekt do připravené struktury (adresář hry_project). Řiďte se README.md.
hry_project
README.md
Upravte README.md - primárně název a popis projektu, seznam členů s vyznačeným team-leaderem .
Tým musí určit Team leadera (vedoucího týmu). Ten bude hlavní kontaktní osobou pro mentora a bude zodpovědný za přesnost informací na wiki.
Koncept ve formátu PDF nahrajte do složky hry_reports
hry_reports
Rozpracovaná verze Design Dokumentu. Hlavní osnova dokumentu by již měla být finální, měly by být rozpracované jednotlivé sekce s návrhy herních mechanik/postav/úkolů/… . Tato verze dokumentu bude připomínkována mentorem za účelem následné finalizace - mentor má maximálně týden na připomínkování dokumentu (forma připomínek je na volbě mentora - psaná/osobní setkání/videohovor/…).
MATERIÁLY
Na cvičení prezentujte design dokument a proof-of-concept vaší hry. Prezentace DD bude formou samostatné PPT/PDF prezentace, kde budou představeny návrhy nejdůležitějších aspektů hry. Pokud bude tým prezentovat přímo DD, dostane penalizaci 1/3 maximálního počtu dosažitelných bodů (tj. 3body). Čas bude omezen podle počtu týmů, cca 10 minut. Proof-of-concept bude aplikace ve které předvedete základní hratelnost a mechaniky vašeho projektu = “Musí to být spustitelné a musí to být hratelné nějakým způsobem. ”
Prezentace beta verze vašeho projektu. V tuto chvíli by měl projekt být z 90% dokončen a práce na zbytek semestru je hlavně ladění chyb. Je na místě se na prezentaci připravit jako by byla finální. Součástí prezentace je také 45 vteřin dlouhý trailer na vaši hru a také obhájení případných změn v design dokumentu (jde o přípravu na finální prezentace v lednu na přednášce).
Poslední týden semestru odevzdáte:
Hry si vzájemně na cvičení zahrajeme - na posledním cvičení je povinná docházka.
Nejlepších 6 projektů předvede finální produkt jejich snažení před porotou složenou hlavně ze zástupců firem zabývajících se počítačovými hrami (2K Czech, Bohemia Interactive, Warhorse Studios, AAA Studio …). Na začátku budou ukázány trailery za každou hru.
Tutoriály
Články
Utility
Frameworky