Search
Tento předmět je vyučován na katedře počítačové grafiky a interakce.
Zkouška je povinná, je uskutečněna písemnou a ústní formou a skládá se ze tří (program OI) částí. První částí je písemná: vypracování textu odpovědi z deseti zákládních jednoduchých otázek předmetu a je nutné zodpovědět korektně. Druhá část ústní - zodpovězení dvou otázek ze seznamu, který bude k dispozici v 14. týdnu semestru podle rozsahu uskutečněné výuky na webových stránkách předmětu. K této ústní části bude nicméně písemná příprava. Tento seznam je uveden zde ve formátu PDF (aktualizace bude provedena k 15. prosinci 2020).
Třetí část se skládá ze samostudia tří odborných článků. Student si najde podle svého zájmu tři články relevantních k předmětu (pouze články, které se primárně nezabývají geometrickým vyhledáváním jako předmět DPG), a to buď z konference Eurographics, EGSR nebo SIGGRAPH a ty do 11.května nahlásit e-mailem přednášejícímu ke schválení. Součástí zkoušky je diskuze dvou z těchto tří článků, výběr článku provede zkoušející během zkoušky. Články lze stáhnout při přístupu z počítačů ve škole z portálu ACM nebo Elsevier, viz. Knihovní zdroje popřípadě z jiných zdrojů, například Ke-Sen Huang's Home Page nebo Home page of Tim Rowley.
Po dohodě dne 13.ledna 2020 je možné také místo výběru svých 3 článku nastudovat tyto zdroje, které jsou uvedeny v přednáškách:
Hodnocení se řídí Studijním a zkušebním řádem ČVUT.
Cvičení budou realizovány formou 4 úloh s implementací C++.
Implementace projektu se předpokládá v C++.
Projekt se 4 úlohami je nutné po dokončení nahrát na server, zabalený v archivu typu ZIP (program Winzip).
Adresářová struktura projektu:
Dokumentace programu nejlépe je nejlépe pomocí programu DOXYGEN či jinak podle upřesnění zadavatele semestrální práce. Dokumentace zdrojových souborů včetně hlavičkových souborů je nutná podmínka pro odevzdání semestrální práce.