Search
Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci, tj. kolik času který člen týmu věnoval dáné pasáži. Krom milestonu Koncept je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace.
Materiály
V systému Track vytvořte wiki stránku, která bude obsahovat prezentaci vašeho projektu. V průběhu semestru na něj budete nahrávat nové úpravy projektu, odevzdávat milestony a reporty a bude také sloužit jako synchronizační místo pro celý tým. Do záčatku musí obsahovat koncept projektu a rozdělení rolí.
Na úvodní stránce projektu budou napsány emaily na všechny členy týmu tak, aby se jim dal všem najednou poslat email co nejjednodušeji.
Rozdělte mezi členy týmu několik základních rolí, aby bylo jasné kdo má na starost kterou část projektu, např.:
Tým musí určit Team leadera (vedoucího týmu). Ten bude hlavní kontaktní osobou pro mentora a bude zodpovědný za přesnost informací na wiki.
Na cvičení v krátké prezentaci předveďte design dokument a proof-of-concept vaší hry. Čas bude omezen podle počtu týmů, cca 10 minut. Proof-of-concept bude aplikace ve které předvedete základní hratelnost a mechaniky vašeho projektu = “Musí to být spustitelné a musí to být hratelné nějakým způsobem. ”
MATERIÁLY
Prezentace beta verze vašeho projektu. V tuto chvíli by měl projekt být z 90% dokončen a práce na zbytek semestru je hlavně ladění chyb. Je na místě se na prezentaci připravit jako by byla finální. Součástí prezentace je také 45 vteřin dlouhý trailer na vaši hru a také obhájení případných změn v design dokumentu. Vystavení binárního souboru na uložiště poskytnuté cvičícím.
Poslední týden semestru odevzdáte okomentovaný kód projektu, uživatelskou dokumentaci ke hře (12b) a After action report (3b). Hry si vzájemně na cvičení zahrajeme.
Nejlepších 7 projektů předvede finální produkt jejich snažení před porotou složenou hlavně ze zástupců firem zabývajících se počítačovou grafikou (2K Czech, Bohemia Interactive, Warhorse Studios, AAA Studio …). Na začátku budou ukázány trailery (3b) za každou hru.
Linky
Tutoriály
Články
Utility
Frameworky