Warning
This page is located in archive. Go to the latest version of this course pages. Go the latest version of this page.
Pracovní verze

Přednášky

datum č.t. S/L náplň
21.02.2018 1. S Úvod. Umělá inteligence, kybernetika, k čemu to je. Proč se tomu věnovat. Co se v předmětu naučíme, pravidla hry. Je každý problém řešitelný?
28.02.2018 2. L Řešení problémů prohledáváním. Stromy a grafy. Jak se nezacyklit a neskončit ve slepé uličce.
07.03.2018 3. S Řešení problémů prohledáváním. Jak rychleji k cíli, když můžeme odhadnout jak jsme od něj daleko. Heuristiky.
14.03.2018 4. L Hledání řešení v případě, když někdo hraje racionálně proti nám - dvouhráčové hry
21.03.2018 5. S Co když je ve hře soupeře prvek náhody, nebo máme více hráčů. Expectimax
28.03.2018 6. L Sekvenční rozhodování za neurčitosti I. Jak nalézt cestu k cíli, když v každém kroku závisí skutečný výsledek akce na náhodě. Value iteration.
04.04.2018 7. S Sekvenční rozhodování za neurčitosti II. Policy iteration.
11.04.2018 8. L Posilované učení I. Jak nalézt cestu k cíli, když nevíme jak náhodnost vypadá.
18.04.2018 9. S Posilované učení II.
25.04.2018 10. L Zpět k jednorázovému rozhodování za neurčitosti. Jak rozhodnout optimálně, když známe potřebné podmíněné pravděpodobnosti - Bayesovské rozhodování
02.05.2018 11. S Jak rozhodnout, pokud máme k dispozici ukázková data. Učení rozhodovacího stroje. Perceptron
09.05.2018 12. L Učení pravděpodobnostních modelů z dat.
16.05.2018 13. S Rektorský den
23.05.2018 14. L Kam dál? Vybrané kapitoly a ukázky současného stavu poznání.
courses/b3b33kui/prednasky/start.txt · Last modified: 2018/02/05 20:07 by svobodat