Search
Zadání
grafické elementy
transformace
zásobník transformačních matic
vyplňování nekonvexního polygonu
vyplňování grafických elementů
rendering 3D scény - krychle se z-bufferem/bez něj
rendering 3D scény - data z NFF
koule (sphere.nff)
Cornell box (cornell.nff)
koule na podlaze (floor_sph.nff)
vržené stíny (cornell-blocks.nff)
ideální zrcadlový odraz a lom (cornell-spheres.nff)
mnohonásobný ideální zrcadlový odraz a lom (cornell-spheres-crazy.nff)
(Abyste dostali výsledky stejné jako v náhledu, je třeba brát v úvahu pouze průsečíky s přední stranou polygonu - pokud paprsek protne polygon ze strany odvrácené od normály, průsečík se neuvažuje. Max. hloubka rekurze 8.)
plošný zdroj světla (cornell-blocks-arealight.nff)
barevné plošné zdroje světla (cornell-blocks-arealight-color.nff)
(V obou obrázcích je použito 16 paprsků na trojúhelníkovou plošku světelného zdroje.)
osvětlení mapou prostředí St. Peter's Basilica (basilica.nff/stpeters_probe.hdr)
osvětlení mapou prostředí St. Uffizi Gallery (uffizi.nff/uffizi_probe.hdr)