Warning
This page is located in archive.

10. Cvičení - zadání X3Dom fáze a zahájení práce

a dále máte dva nové úkoly:

  1. konverze do X3Dom (převeďte maximum světa z X3D do X3Dom a vložte viewport na tento svět do vašich stránek. Většina uzlů na které jste zvyklí z X3D se dá převézt do X3Dom až na “sensory” - ze senzorů funguje pouze onClick event na objekt.)
  2. složitou geometrii (indexfaceset exportovaný z modelářů, rekonstrukčních služeb nebo CityEngine) převeďte na binární geometrické uzly, nejlépe s 16bit indexy, nebo lépe, využijte POP bufferů.
  3. kompletní funkčnost internetové prezentace (validnost html, funkční odkazy, textury, zvuky, atd.).
kompletní funkčnost internetové prezentace (validnost html, funkční odkazy, textury, zvuky, atd.) se povinně předvádí na počítači v učebně. NE na NOTEBOOKU!!! Pokud nebude funkční internetová prezentace na počítači v učebně (v BScontactu nebo Cortoně + X3Dom), nebude udělen zápočet. Otestujte si tedy projekty včas!
courses/a7b39mvr/tutorials/10/start.txt · Last modified: 2017/12/14 11:41 by sedlad1