Search
Náplň cvičení:
Přednáška:
Následující schéma zachycuje aplikaci, která aplikuje patterny pro tvorbu microservices.
Command Queue - v této frontě se skladují commandy (pokyny co se má provést) např. z UI, které jsou odebírány zaregistrovanými komponentami
Command Handler(s) - kód, který selektivně odebírá commandy a zpracovává je pomocí služeb doménové logiky
Domain Logic - služby nad doménovou logikou, které provádí kód pro danou doménu (např. Logika pro zpracování klienta banky, logika pro spotřební úvěr atd.). Při změnách generují eventy.
Event Store - úložiště eventů
Event Queue - fronta eventů, které jsou odebírány zaregistrovanými komponentami
Event Handler(s) - kód, který selektivně odebírá eventy a ty jsou dále zpracovávány
Materialized view - datové repository optimalizované pro čtení např. z UI
Process Manager/Saga - implementace ságy, transformuje eventy do akcí nad doménovou logikou
Stáhněte si z repository kód pro aplikaci, která zjednodušeně implementuje patterny pro tvorbu microservices na hře kámen, nůžky, papír: https://gitlab.fel.cvut.cz/B171_B6B36OMO/seminar/tree/master/cv13_assignment
1) Oddebuggujte si aplikaci a snažte se pochopit jak je implementována
2) Rozšiřte aplikaci ze tří symbolů (kámen, nůžky, papír) na pět tak, aby hra byla pořád vyvážená