Warning
This page is located in archive.

Hodnocení a termíny

Jednotlivé termíny jsou orientační, přesné datum, které s váží k jednotlivým odevzdáním zjistíte v Upload Systému.

Po shromáždění všech hráčů-agentů budou hráči hrát proti sobě tři turnaje systémem každý z každým. Hráči budou pak seřazeni podle svých zisků. Vítězí ten hráč, který nashromáždí nejvíce bodů.

Hodnocený výkon min max termín poznámka
03_pd_hrac
schopnost hrát hru/turnaj 2 6 TBD akceptujeme i nejjednoduššího hráče bez inteligence. Pokud hráč hraje, získá 2 body. Toto je také nutná podmínka pro to, aby se hráč mohl zúčastnit turnajů. Je to v podstatě kontrola funkčnosti. 0-4 body přidělí cvičící ručně na základě úrovně kódu. Hodnotí se čitelnost, srozumitelnost komentářů, elegance, nápaditost.
04_pd_tur
hráč s pamětí 0 7 TBD Hráč umí pracovat s historií her a měnit strategii podle potřeby. Hodnotí se úroveň kódu nahraného pro turnaj. Může se stát, že zajímavý kód prohraje s jednoduššími strategiemi. Ocenění úrovně kódu tedy částečně změkčuje tvrdost strojního hodnocení. 0-2 bodů za analýzu historie, 0-2 bodů za sofistikovanost analýzy Payoff matice, 0-3 za čitelnost a eleganci kódu
pořadí v základním žebříčku pro turnaj, kdy je payoffmatice známa dopředu 1 4 TBD Pořadí rozdělíme na čtvrtiny, 1-2-3-4
pořadí v žebříčku pro turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. 1 4 TBD Je to vlastně jakási prémie k výše uvedeným bodům. 1-2-3-4
pořadí v žebříčku pro turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. V tomto případě bude payoff matice hodně zvláštní, hodně odlišná od toho, co bylo v testovací matici 1 4 TBD Je to vlastně jakási prémie k výše uvedeným bodům. 1-2-3-4

Celkem tedy maximálně 25 a minimálně 5 bodů.

courses/a4b99rph/cviceni/veznovo_dilema/hodnoceni_a_terminy.txt · Last modified: 2013/10/04 13:02 (external edit)