Warning
This page is located in archive. Go to the latest version of this course pages.

Harmonogram přednášek

Týden Datum Téma přednášky Doplňkový materiál
1. 19.2. Introduction, Evolution of OpenGL from Version 3.1, Extensions OpenGL registry
2. 26.2. Noise in Computer Graphics, Vertex Cache Optimization Ken Perlin (Improved alg, paper ); Noisegraph; Forsyth Paper, C++ Impl
3. 5.3. Tools for Shader Development - part 1 - debug gDEBugger (11.12.2012); glslDevil (16.02.2010); nVidia Nsight (2014); Debugging with NVIDIA Nsight (download hiRes.mp4)
4. 12.3. Tools for Shader Development - part 2 - Profile and optimization Profiling with NVIDIA Nsight (download hiRes.mp4)
5. 19.3. Pokročilé techniky texturování II (bump, parallax and displacement mapping)
6. 26.3. Techniky vykreslování do textur; Pokročilé techniky texturování III (interpolace texturovacích souřadnic a projektivní mapování) fboenvmap-OGL Superbible4; coordgenEyeABC; projtex; qcoord
courses/b4m39pgr2/prednasky.txt · Last modified: 2016/10/21 15:40 by javurja4