Cílem predmetu je poskytnout studentum základní orientaci v procesu vývoje software, tak aby mohli efektivne pusobit jako clenové vývojových týmu. Studenti se seznámí se základními technikami designu a návrhu software, softwarovými nástroji pro podporu vývoje a se vybranými postupy rízení projektu a rizika.
Přednášející: Michal Píše, Antonín Komenda, Radek Mařík
Cvičící: Michal Čáp, Petr Kalina
Maximální počet bodů, které lze v předmětu získat, je 100.
50 bodů je možné získat ve cvičeních a dalších 50 bodů je možné získat za zkoušku.
Podmínkou pro obdržení zápočtu je získání alespoň 50% z maximálního počtu bodů, tj. 25 bodů. Podmínkou pro splnění zkoušky je získání alespoň 50% z maximálního počtu bodů, tj. 25 bodů. Podmínkou pro splnění předmětu je získání zápočtu a splnění zkoušky.
Cvičení | Zkouška | Předmět | |
---|---|---|---|
50 | 50 | 100 | maxima |
25 | 25 | 50 | minima pro splnění předmětu |
Body | Známka ECTS | Hodnocení |
---|---|---|
100 - 90 | A | výborně |
89 - 80 | B | velmi dobře |
79 - 70 | C | dobře |
69 - 60 | D | uspokojivě |
59 - 50 | E | dostatečně |
49 a méně | F | nedostatečně |
Bližší informace o cvičení najdete zde