Téma je možné si zvolit i vlastní (což je i preferováno), a to tak obtížné, jak uznáte za vhodné. Spíše než složitost tématu bude hodnoceno to, jak student daný problém implementoval v Matlabu (viz kritéria ZDE). Na projekty, prosíme, pohlížejte jako na šanci si procvičit návyky v Matlabu
Simulation of doors' opening
U většiny projektů je na konci popisu v závorce zkratka jména vyučujícího, který zadání vytvářel a za projekt zodpovídá. S tímto člověkem projekt průběžně konzultujte - za zadání projektu se nepovažuje popis níže, ale až konkrétní podoba domluvená s vyučujícím!
Zkratka | Jméno | |
---|---|---|
MČ | doc. Ing. Miloslav Čapek, Ph.D. | miloslav.capek@fel.cvut.cz |
VA | Ing. Viktor Adler, Ph.D. | adlervik@fel.cvut.cz |
VL | Ing. Vít Losenický | losenvit@fel.cvut.cz |
MM | Ing. Michal Mašek | michal.masek@fel.cvut.cz |
RK | Ing. Rostislav Karásek | karasros@fel.cvut.cz |
LJ | doc. Ing. Lukáš Jelínek, Ph.D. | lukas.jelinek@fel.cvut.cz |
PK | Ing. Petr Kadlec, Ph.D. | kadlecp@feec.vutbr.cz |
MP | Ing. Milan Příhoda, Ph.D. | milan.prihoda@cst.com |
TK | Ing. Tomáš Kořínek, Ph.D. | tomas.korinek@fel.cvut.cz |
polaraxes
) zobrazí parametrické kružnice tak, jak je to běžné u Smithova diagramu (wiki). Kružnic stačí jenom pár pro nejdůležitější relativní hodnoty reaktancí (např. 0.1, 0.3, 0.5, 1, 3, 5, 10, …). Funkce musí dále umět do takto vytvořeného Smithova diagramu vykreslit koeficient obrazu, který bude ve formě sloupcového vektoru jeden ze vstupů funkce. Další ze vstupů budou frekvenční body. V okně s grafem musí být nějaké ovládací prvky (nastavení čar, markerů, přepínání impedanční/admitanční diagram apod.).
geoplot
, resp. třídy GeographicAxes
(funkce geoaxes
).
audiorecorder
( example).
audiorecorder
( example).