CourseWare Wiki
Switch Term
Winter 2023 / 2024
Winter 2022 / 2023
Winter 2021 / 2022
Winter 2020 / 2021
Older
Search
Log In
old
courses
b4m39pgr2
prednasky
Warning
This page is located in archive. Go to the latest version of this
course pages
.
Harmonogram přednášek
Týden
Datum
Téma přednášky
Doplňkový materiál
1.
19.2.
Introduction, Evolution of OpenGL from Version 3.1, Extensions
OpenGL registry
2.
26.2.
Noise in Computer Graphics, Vertex Cache Optimization
Ken Perlin (Improved alg, paper ); Noisegraph; Forsyth Paper, C++ Impl
3.
5.3.
Tools for Shader Development - part 1 - debug
gDEBugger (11.12.2012); glslDevil (16.02.2010); nVidia Nsight (2014); Debugging with NVIDIA Nsight (download hiRes.mp4)
4.
12.3.
Tools for Shader Development - part 2 - Profile and optimization
Profiling with NVIDIA Nsight (download hiRes.mp4)
5.
19.3.
Pokročilé techniky texturování II (bump, parallax and displacement mapping)
6.
26.3.
Techniky vykreslování do textur; Pokročilé techniky texturování III (interpolace texturovacích souřadnic a projektivní mapování)
fboenvmap-OGL Superbible4; coordgenEyeABC; projtex; qcoord
courses/b4m39pgr2/prednasky.txt
· Last modified: 2016/10/21 15:40 by
javurja4