Warning
This page is located in archive. Go to the latest version of this course pages. Go the latest version of this page.

Arimaa

Vaším úkolem bude naprogramovat variantu hry šachy - Arimaa. Tato hra je vzhledem k pravidlům a množství přípustných tahů a jejich variant náročná pro umělou inteligenci.

Vaše práce má obsahovat tyto funkčnosti:

  • Aplikace všech pravidel. Ty nejzákladnější jsou (není to úplný výčet):
    • Je možné použít 1 až 4 tahy
    • Tlačení figurek protivníka
    • Tažení figurek protivníka
    • Mizení figurek na polích “past”
    • Zmražení figurky (v závislosti na síle figurky)
    • Ukončení hry při přechodu králíka přes celé pole
    • Ukončení hry při zablokování jednoho hráče
    • Každý hráč na začátku hry může figurky rozestavit libovolně dle pravidel
  • Implementace hracích hodin - kolik času každý jeden hráč strávil přemýšlením
  • Je možné hru uložit, nahrát a odkrokovat po jednotlivých tazích. K tomu bude použita oficiální Arima notace
  • Je možné hrát uživatel proti uživateli na stejném počítači
  • Je možné hrát hru proti počítači. Zde se nepředpokládá nějaká sofistikovaná umělá inteligence. Naprosto postačuje generátor 1 až 4 náhodných příspustných tahů. Do těchto tahů patří i tažení a tlačení soupeřových figurek.

Pravidla a odkazy

Doporučení

courses/b0b36pjv/semestral/arima.txt · Last modified: 2023/02/19 21:44 by mudromar