Týden | Datum | Téma přednášky | Doplňkový materiál |
1. | 19.2. | Introduction, Evolution of OpenGL from Version 3.1, Extensions | OpenGL registry |
2. | 26.2. | Noise in Computer Graphics, Vertex Cache Optimization | Ken Perlin (Improved alg, paper ); Noisegraph; Forsyth Paper, C++ Impl |
3. | 5.3. | Tools for Shader Development - part 1 - debug | gDEBugger (11.12.2012); glslDevil (16.02.2010); nVidia Nsight (2014); Debugging with NVIDIA Nsight (download hiRes.mp4) |
4. | 12.3. | Tools for Shader Development - part 2 - Profile and optimization | Profiling with NVIDIA Nsight (download hiRes.mp4) |
5. | 19.3. | Pokročilé techniky texturování II (bump, parallax and displacement mapping) | |
6. | 26.3. | Techniky vykreslování do textur; Pokročilé techniky texturování III (interpolace texturovacích souřadnic a projektivní mapování) | fboenvmap-OGL Superbible4; coordgenEyeABC; projtex; qcoord |