====== !Tyto stránky jsou v přípravě a informace nejsou aktuální! ====== Aktuální webové stránky předmětu jsou na [[https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/|https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/]] /* ====== KATEDRA ====== Předmět je vyučován na Katedře počítačové grafiky a interakce (DCGI). ====== ROZVRH ====== Přednáška: Po 16:15-17:45 KN:E-301 Cvičení: St 14:30-16:00 KN:E-327 St 16:15-17:45 KN:E-327 St 18:00-19:30 KN:E-327 Přednášející: J. Bittner Cvičící: D. Sedláček Mentoři:T. Pastýřík, R. Smetana, R. Janovský, J. Kejvalová, V. Micka, O. Okluský ====== ORGANIZACE: ====== * 2+2 (viz. [[courses:a7b39pha:osnova:start|osnova]]) * Na prvním cvičení jsou studenti rozděleni do vícečlenných týmů a vyberou si zaměření semestrální úlohy * Pro získání zápočtu musí student v rámci daného týmu odevzdat ucelený herní projekt (koncept, design dokument, proof-of-concept,aplikace, dokumentace, prezentace) dle zadání na cvičení. Podmínkou zápočtu je akceptace projektu porotou při závěrečné prezentaci. * Předmět je zakončen písemnou a ústní zkouškou ====== HODNOCENÍ:====== ===== Známka: ===== * 90-100 b. A * 80-89 b. B * 70-79 b. C * 60-69 b. D * 50-59 b. E ===== Body: ===== * 5 Milestone 1 Web projektu (Trac) a role v týmu * 6 Report 1 * 15 Milestone 2 Design dokument a Proof-of-concept + prezentace * 6 Report 2 * 6 Report 3 * 15 Milestone 3 Prezentace beta verze * 12 Milestone 4 Odevzdání programu a dokumentace * 15 Milestone 5 Finální prezentace * 20 Zkouška Písemné a ústní zkoušení ====== LITERATURA ====== * Jesse Schell. The Art of Game Design: A book of lenses. CRC Press. 2008 * Creating Games with Unity and Maya, Adam Watkins, Focal Press, 2011 * Unity Game Development Essentials, W. Goldstone, Packt Publishing, 2009 * Unity 3D Game Development by Example Beginner's Guide, R. H. Creighton, Packt Publishing, 2010 * Moderní počítačová grafika, Žára a kol., Computer Press, 2004 * Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, James M. Van Verth and Lars M. Bishop, Morgan Kaufmann, 2008 * Collision Detection in Interactive 3D Environments, Gino van den Bergen, Morgan Kaufmann, 2003 * 3D Game Engine Architecture: Engineering Real-Time Applications with Wild Magic, David H. Eberly, Morgan Kaufmann, 2004 * Geometric Tools for Computer Graphics, by Philip J. Schneider and David H. Eberly, Morgan Kaufmann, 2002 ====== INTERNET ====== * [[http://unity3d.com/learn/tutorials/modules|Unity3D Video Tutorials]] * [[http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/index.html|Unity3D Manual]] * http://www.geometrictools.com/Books/Books.html * http://www.essentialmath.com/references.htm * http://www.essentialmath.com/publications.htm */