====== Úloha z plánování (povinná) ====== ===== Způsob vypracování ===== Cílem úlohy je vyzkoušet si nadefinovat plánovací doménu a plánovací problém pro plánovač JSHOP2. Dále pak vyřešit definovaný problém pomocí tohoto plánovače. Řešení bude navíc popsáno v krátkém, ale výstižném reportu (viz. zadání úlohy v PDF). ===== Hodnocení ===== Jak budeme práci hodnotit? - **0 až 6 b.** Specifikace domény a problému a správné nalezení plánu pomocí JSHOP2 plánovače - **0 až 4 b.** Report - formální kvalita, popis jednotlivých částí kódů, atd. Bonusy (navíc k předchozím 10 b.): - až 1 b. za vypracování v angličtině (dejte ovšem pozor, aby bylo angličtině rozumět) - 1 b. za použití LaTeXu ===== Odevzdání ===== **Report** s vypracováním semestrální práce odevzdávejte do [[https://cw.felk.cvut.cz/upload/|upload systému]] ve formátu PDF (ať už jste jej připravili ve Wordu nebo v LaTeXu) a nejméně týden před dnem, kdy chcete získat zápočet. Zároveň do systému odevzdejte vaší **softwarovou implementaci**. Musíte odevzdat všechny soubory, které jste použili k implementaci. Odevzdáné zdrojové kódy musí být v JSHOP2 kompilovatelné a spustitelné. ===== Specifikace úkolů ===== Aktuální zadání úlohy v pdf je {{:courses:a3m33ui:ulohy:uloha2b_v2.pdf|}}. Predikáty tvořící cvičnou mapu o rozměrech 5x6 naleznete {{:courses:a3m33ui:ulohy:mapa_5x6.txt|zde}}. Relevantní článek naleznete {{:courses:a3m33ui:ulohy:gorniak_aiide07.pdf|zde}}. Vaše úloha by měla nalézt plán i pro libovolnou jinou mapu a libovolné rozmístění 4 monster, pokud takový plán existuje. Otázky a připomínky konzultujte s cvičícím, nejlépe pomocí diskuzního fóra. **Další zdroje:** * {{:courses:a3m33ui:cviceni:files:jshop2_1.0.3.zip|JSHOP2 planovac}} * {{:courses:a3m33ui:cviceni:files:jshop2gui_1.0.1.zip|JSHOP2 GUI planovac}} * {{:courses:a3m33ui:cviceni:files:monkeyjshop2.zip|Monkey úloha - JSHOP2}}