OSNOVA

Pro stažení pdf a ostatních materiálů musíte být zalogováni do CW.
Datum Přednáška Přednáší Materiály Datum Cvičení Cvičí Materiály
1 23.9. Design a produkce hry JB/VB slides
Diablo Pitch
DD-FastGlass
DD-Claw
Sample Menu
DD-Template
24.9. Úvod do Unity3D DS 01_cviceni1intro.pdf
hry-tymovasmlouva.docx
2 30.9. Herní engine, herní smyčka JB uvodengine, smyčka 1.10. Game Loop, 2D GUI, Input
Milestone 0: Koncept
JK lab1-skeleton.zip
lab1-solution.zip
3 7.10. Transformace, popis 3D scény JB geometrie 8.10. Architektura, Steering, 3D Modely
Milestone 1: Založení projektu a role v týmu
JK lab2-skeleton-new.zip
lab2-full-new.zip
lab2-multiplayer.zip
4 14.10. Transformace - dokončení, popis 3D scény JB geometrie 15.10. Animace, Kostra, Skinning
Milestone 2: Draft design dokumentu
DS lab3-skeleton.zip lab3-solution.zip
5 21.10. Kvaterniony, Animace JB animace 22.10. Audio JK
6 28.10. Státní svátek Přednáška není 29.10. Milestone 3: Prezentace design dokumentu a proof-of-concept all
7 4.11. Kvaterniony, Animace - dokončení JB 5.11. Konzultace DS
8 11.11. Herní fyzika I (Kolize) JB fyzika 12.11. Fyzika DS lab4-skeleton.zip lab4-solution.zip
9 18.11. Herní fyzika II (Dynamika) Přesun přednášky do KN:A-320 v budově Fakulty strojní JB 19.11. Písemný test (po přednášku Animace)
Světlo, Materiály a Shadery
Progress report 1
AP lab05-skeleton.zip lab05-solution.zip
10 25.11. AI JB ai 26.11. AI - Navigace JK lab6-skeleton.zip /
11 2.12. Materiály, Textury, Shadery JB shadery 3.12. AI - Rozhodování
Progress report 2
JK lab08-skeleton.zip
12 9.12. Optimalizační metody pro hry JB optimalizace 10.12. Konzultace DS/JK
13 16.12. Audio / Hudba AS audio/music 17.12. Milestone 4: Prezentace beta verze (45sec trailer + 8min prezentace) all
pátek 2.1. Milestone 5: Odevzdání traileru + hratelného dema
14 6.1. Game Session JB 7.1. Milestone 6: Odevzdání programu, dokumentace, after action report
Zápočet
Hromadné hraní her
all /