{{page>courses:b4b39hry:menu&noheader&nofooter&noeditbutton}} ===== OSNOVA ===== Pro stažení pdf a ostatních materiálů musíte být zalogováni do CW. ^ ^ Datum ^ Přednáška ^ Přednáší ^ Materiály ^ Datum ^ Cvičení ^ Cvičí ^ Materiály ^ | 1 | 24.9. | Design a produkce hry | VB | {{:courses:b4b39hry:protected:02-design.pdf|slides}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:diablo_pitch.pdf|Diablo Pitch}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:fastglassgdd_2007.pdf|DD-FastGlass}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:claw_design_bible.pdf|DD-Claw}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:tdmenustructurenew.pdf|Sample Menu}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:sampledesdoc.doc|DD-Template}} | 25.9. | Úvod do Unity3D | DS | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2024:01_cviceni1intro.pdf|01_cviceni1intro.pdf}} \\ {{courses:b4b39hry:protected:courses:document_samples:hry-tymovasmlouva.docx}} | | 2 | 1.10. | Herní engine, herní smyčka | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:01-uvod.pdf|uvod}}{{:courses:b4b39hry:protected:03-engine.pdf|engine, smyčka}}| 2.10. | Game Loop, 2D GUI, Input \\ Milestone 0: Koncept | MK | {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab1-skeleton.zip |}} \\ {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab1-solution.zip |}} | | 3 | 8.10. | Transformace, popis 3D scény | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:03-geometrie.pdf|geometrie}} | 9.10. | Architektura, Steering, 3D Modely \\ Milestone 1: Založení projektu a role v týmu | TH | {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab2-skeleton-new.zip |}} \\ {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab2-full-new.zip |}} \\ {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab2-multiplayer.zip |}} | | 4 | 15.10. | Transformace - dokončení, popis 3D scény | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:03-geometrie.pdf|geometrie}} | 16.10. | Animace, Kostra, Skinning \\ Milestone 2: Draft design dokumentu | DS | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab3-skeleton.zip|}} {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab3-solution.zip |}} | | 5 | 22.10. | Kvaterniony, Animace Přednáška odpadá | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:04-animace.pdf|animace}} | 23.10. | Audio | TH | | 6 | 29.10. | Děkanský den Přednáška není | 30.10. | Milestone 3: Prezentace design dokumentu a proof-of-concept | all | | 7 | 5.11. | Kvaterniony, Animace - dokončení | JB | | 6.11.| Písemný test (po přednášku Animace) \\ Konzultace | DS | | 8 | 12.11. | Herní fyzika I (Kolize) | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:05-fyzika.pdf|fyzika}} | 13.11. | Fyzika | DS | {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2019:lab4-skeleton.zip |}} {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2018:lab4-solution.zip |}} | | 9 | 19.11. | Herní fyzika II (Dynamika) | JB | | 20.11. | Světlo, Materiály a Shadery \\ Progress report 1 | AP | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab05-skeleton.zip|}} {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab05final.zip |lab05-solution.zip}} | | 10 | 26.11. | Materiály, Textury, Shadery | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:06-shadery.pdf|shadery}} | 27.11. | AI - Navigace | MK | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab6-skeleton.zip}} /* {{ :courses:b4b39hry:protected:courses:2018:lab6-full.zip |}} */ | | 11 | 3.12. | AI | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:07-ai.pdf|ai}} | 4.12. | AI - Rozhodování \\ Progress report 2 | MK | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2020:lab08-skeleton.zip}} | | 12 | 10.12. | Optimalizační metody pro hry | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:08-optimalizace.pdf|optimalizace}} | 11.12.| Konzultace | DS/MK/TH | | | 13 | 17.12. | Audio / Hudba | AS | {{:courses:b4b39hry:protected:11-audio.pdf|audio/music}} | 18.12. | Milestone 4: Prezentace beta verze (45sec trailer + 8min prezentace) | all | | | | | | | --- | pátek 3.1. | Milestone 5: Odevzdání traileru + hratelného dema | | | | 14 | 7.1. | Game Session | JB | --- | 8.1. | Milestone 6: Odevzdání programu, dokumentace, after action report \\ Zápočet \\ Hromadné hraní her | all | /* {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:pacman.zip|příklad submission balíčku}} */ | /* {{:courses:b4b39hry:protected:12-mobile-games.pdf|slides}} */ /* Cryengine 3 | MH | {{:courses:b4b39hry:protected:12-cryengine.pdf|slides}} */