====== Hodnocení a termíny ====== ===== Odevzdání 1 (Korektně hrající hráč) ===== Termín odevzdání úlohy je v [[https://cw.felk.cvut.cz/upload/|Upload Systému]]. ^ Hodnocený výkon ^ min ^ max ^ poznámka ^ | Správné umístění kamene | 4 | 4 | Položení kamene v souladu s pravidly. Program položí kámen na pole, kam je možné podle pravidel hrát. | ===== Odevzdání 2 (Turnajový hráč) ===== Termín odevzdání úlohy je v [[https://cw.felk.cvut.cz/upload/|Upload Systému]]. ==== Základní informace o turnaji ==== * hraje se systémem každý s každým na hracím poli o velikosti 8x8 * zápas se skládá ze dvou setů - v prvním začíná hráč "A", v druhém začíná hráč "B" * za vítězství v zápase 2 body, remíza 1 bod, prohra 0 bodů * limit 1 sekunda na 1 tah (průměrné CPU) * limit 60 sekund na konstruktor hráče (metoda init) * zahrání neplatného tahu znamená ztrátu zápasu * překročení časového limitu znamená ztrátu zápasu * hráči mají zakázáno používat další vlastní výpočetní vlákna ==== Bodové hodnocení ==== ** Pozdě odevzdaní hráči se neúčastní turnaje a mají automaticky za turnaj 0 bodů! ** Hodnocení je rozděleno takto: - Minimální úspěšné splnění úlohy vyžaduje hráče, který dělá korektní tahy v každém stavu hrací plochy. - Manuální hodnocení je rozloženo na hodnocení přístupu a myšlenky (tj. algortimus) a na hodnocení kódu (clean code). - Automatické hodnocení je založeno na turnaji proti ostatním hráčům. ^ Hodnocený výkon ^ min ^ max ^ poznámka ^ | Kvalita algoritmu | 0 | 10 | Ruční ohodnocení algoritmu cvičícím. Hodnotí se především myšlenka, přístup, struktura implementace a další kvalitativní vlastnosti algoritmu. | | Kvalita kódu | 0 | 6| Komentáře, struktura, elegance, čistota kódu, vhodné pojmenování proměnných... | | Pořadí v žebříčku v turnaji s ostatními studenty | 3(0) | 12 | Turnaj prověří sofistikovanost navržených algoritmů, body rozdělíme do čtvrtin, 3-6-9-12. Pokud hráč pro chybu nedokáže hrát v turnaji, pak 0 bodů. |