Table of Contents

2 - Objekty, třídy, instance a atributy

Očekávaný stav

Po předchozím cvičení mají všichni studenti:

Úvod

Teorie ke cvičení

Příklad na cvičení

Při programování používejte anglické názvy atributů, tříd a metod.

Cvičení

Na základě dodaného objektového modelu a připravené třídy Main implementujte třídy: Vehicle, Tracker a GPSTrackingSystem. Stáhněte si kostru projektu na: https://gitlab.fel.cvut.cz/B211_B6B36OMO/seminar.git. (git clone git@gitlab.fel.cvut.cz:B211_B6B36OMO/seminar.git)

Pokud jste neabsolvovali kurzy čarodějnictví, tak doporučujem vyklonovat mimo své hlavní repo a do svého hlavního repa soubory překopírovat.

1. Třída Vehicle

2. Třída Tracker

3. Třída GPSTrackingSystem

Příklad výpisu metody generateMonthlyReport:

—– GPS Tracking system: Monthly report —–

Currently active devices:

Tracker_1, attached to VOLVO, VINKLJ15

Tracker_2, attached to Saab, JKLAJSL15

Tracker_3, attached to BMW, HASUINJ15

This month traveled distance: 300 Km.

4. Implementujte JUnit testy pro otestování metod objektů

Pro pojmenování metod testů používejte následující jmennou konvenci:
MethodName_StateUnderTest_ExpectedBehavior

Co by se mohlo hodit: