Datum | Přednáška | Přednáší | Materiály | Datum | Cvičení | Cvičí | Materiály | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22.9. | Úvod do předmětu, | JB | uvod | 23.9. | Úvod do Unity3D | DS | 01_cviceni1intro.pdf 01_unity-intro.pdf |
2 | 29.9. | Design a produkce hry | VB | slides Diablo Pitch DD-FastGlass DD-Claw Sample Menu DD-Template | 30.9. | Game Loop, 2D GUI, Input Milestone 0: Koncept | MK | lab1-skeleton.zip lab1-solution.zip |
3 | 6.10. | Herní engine, herní smyčka | JB | engine, smyčka | 7.10. | Architektura, Steering, 3D Modely Milestone 1: Wiki projektu a role v týmu | TH | lab2-skeleton-new.zip lab2-full-new.zip lab2-multiplayer.zip |
4 | 13.10. | Transformace, popis 3D scény, kamera | JB | geometrie | 14.10. | Animace, Kostra, Skinning Milestone 2: Draft design dokumentu | DS | lab3-skeleton.zip lab3-solution.zip |
5 | 20.10. | Kvaterniony, Animace | JB | animace | 21.10. | Konzultace | DS/MK/TH | |
6 | 27.10. | Herní fyzika I (Kolize) | JB | fyzika | | Státní svátek | ||
7 | 3.11. | Herní fyzika II (Dynamika) | JB | fyzika | 4.11. | Milestone 3: Prezentace design dokumentu a proof-of-concept | all | |
8 | 10.11. | Materiály, Textury, Shadery | JB | shadery | 11.11. | Písemný test Fyzika | DS | lab4-skeleton.zip lab4-solution.zip |
9 | | Státní svátek - odpadá | JB | 18.11. | Světlo, Materiály a Shadery Progress report 1 | AP | lab05-skeleton.zip lab05-solution.zip | |
10 | 24.11. | AI | JB | ai | 25.11. | AI - Navigace | MK | lab6-skeleton.zip / |
11 | 1.12. | Hudba | AS | music | 2.12. | Audio Progress report 2 | AS + TH | |
12 | 8.12. | Shadery - dokončení | JB | shadery | 9.12. | AI - Rozhodování | MK | lab08-skeleton.zip |
13 | 15.12. | Optimalizační metody pro hry | JB | optimalizace | 16.12. | Milestone 4: Prezentace beta verze (45sec trailer + 8min prezentace) | all | |
— | sobota 2.1. | Milestone 5: Odevzdání traileru + hratelného dema | ||||||
14 | 5.1. | Game Session | JB | — | 6.1. | Milestone 6: Odevzdání programu, dokumentace, after action report Zápočet Hromadné hraní her | all | / |