Hodnocení projektu ovlivňuje celá řada faktorů. Hodnoceny pak budou následující:
Kritérium | Max. hodnocení | Poznámka | |
---|---|---|---|
1. | Funkčnost programu | 10 | Program musí generovat nějaké výsledky, které by měly odpovídat zadání. |
2. | Použitá syntax | 10 | Využití Built-in funkcí Matlabu, vektorové x maticové operace, logické indexování, atomizace funkcí, komentáře, čitelnost kódu. |
3. | Odladění chyb | 10 | Kontrola a validace jednotlivých vstupů s řízením chybových hlášení, zejména při nastavování přes GUI. |
4. | Grafické rozhraní | 10 | Prokázat schopnost sestavení GUI pomocí definování grafických objektů, oživení pomocí callback funkcí a vhodné správy dat. |
5. | Časová efektivnost | 10 | Eliminace cyklů, alokace proměnných, vektorizace. Lze kontrolovat pomocí funkce profile() . |
appdesigner
nebo guide
bude ohodnoceno 0 body.
global
proměnných bude akceptováno ve výjimečných a dobře zdůvodněných případech.
Všechny tyto dovednosti se v základní podobě v kurzu postupně naučíme (viz Harmonogram), navíc budete moci pravidelně konzultovat. Velmi doporučujeme konzultovat projekt průběžně! Projekt nemusí být věcně obtížný, ani rozsáhlý - zcela postačuje, aby bylo z odevzdaného segmentu (funkčního) kódu vidět, co se student v předmětu naučil.
Při hodnocení projektů bude brán zřetel na skutečnost, že se jedná o úvodní kurz.
Seznam vybraných projektů (odevzdnaých studenty v minulých letech)