Konečné hodnocení (A-E) je odvozeno ze součtu bodů získaných v průběžných testech, zápočtovém testu a projektu.
Domácí úkol 1 | Domácí úkol 2 | Průběžný test | Domácí úkol 3 | Zápočtový test | Semestrální projekt | Celkem | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Max. bodů | 5 | 5 | 15 | 5 | 20 | 50 | 100 |
Min. bodů | 15 | 10 | 25 | 50 |
Výsledná známka | Stupeň | Body | Číselně |
---|---|---|---|
Výborně | A | 90-100 | 1 |
Velmi dobře | B | 80-89 | 1,5 |
Dobře | C | 70-79 | 2 |
Uspokojivě | D | 60-69 | 2,5 |
Dostatečně | E | 50-59 | 3 |
Nedostatečně | F | 0-49 | 4 |
Test je v 6. týdnu semestru. Je koncipován jako slovní zadání k vyřešení akademicko-technického problému, případně matematického problému (nejsou vyžadovány znalosti z matematické analýzy ani algebry). Test je zpravidla rozdělen do dvou skupin. Prozkoumává schopnost studenta pochopit zadání, udělat logickou rozvahu a samostatně pracovat. Hodnotí se správnost provedení, efektivita a čitelnost kódu. Povolena je dokumentace MATLABu i vlastní poznámky. Není povoleno využívat znalostí sousedů, ani zdrojů z internetu a sociálních sítí. Hodnocení testu je zahrnuto do celkového hodnocení studenta.
Pondělí | Středa |
---|---|
Proběhl | Proběhl |
Zápočtový test je formou testových otázek s možností více odpovědí. Je písemný bez možností použití programovacího prostředí MATLAB. Prozkoumává schopnost studenta přemýšlet logikou MATLABu, odhad výsledků jednotlivých příkazů a studentovu znalost elementární syntaxe - např. vyplnění hlavičky funkce.
Semestrální projekt prokazuje studentovu schopnost aplikovat nově získané vědomosti/zkušenosti do celistvého projektu. Není nutné složité numeriky, nýbrž prokázat znalosti syntaxe, zásad a pravidel programování v prostředí MATLAB.