====== Projekty ====== ===== Kritéria hodnocení projektů ===== Hodnocení projektu ovlivňuje celá řada faktorů. Hodnoceny pak budou následující: ^ ^ **Kritérium** ^ **Max. hodnocení** ^ **Poznámka** ^ | 1. | Funkčnost programu | 10 | Program musí generovat nějaké výsledky, které by měly odpovídat zadání. | | 2. | Použitá syntax | 10 | Využití Built-in funkcí Matlabu, vektorové x maticové operace, logické indexování, atomizace funkcí, komentáře, čitelnost kódu. | | 3. | Odladění chyb | 10 | Kontrola a validace jednotlivých vstupů s řízením chybových hlášení, zejména při nastavování přes GUI. | | 4. | Grafické rozhraní | 10 | Prokázat schopnost sestavení GUI pomocí definování grafických objektů, oživení pomocí callback funkcí a vhodné správy dat. | | 5. | Časová efektivnost | 10 | Eliminace cyklů, alokace proměnných, vektorizace. Lze kontrolovat pomocí funkce ''profile()''. | * GUI vytvořené skrze ''appdesigner'' nebo ''guide'' bude ohodnoceno 0 body. * Využití ''global'' proměnných bude akceptováno ve výjimečných a dobře zdůvodněných případech. * Každé kritérium musí být ohodnoceno nenulovým počtem bodů. * Minimální celkový počet bodů z projektu je 25 bodů. Všechny tyto dovednosti se v základní podobě v kurzu postupně naučíme (viz [[courses:b0b17mtb:harmonogram|Harmonogram]]), navíc budete moci pravidelně konzultovat. **Velmi doporučujeme konzultovat projekt průběžně!** Projekt nemusí být věcně obtížný, ani rozsáhlý - zcela postačuje, aby bylo z odevzdaného segmentu (funkčního) kódu vidět, co se student v předmětu naučil. //Při hodnocení projektů bude brán zřetel na skutečnost, že se jedná o úvodní kurz.// ===== Seznam projektů ===== [[.seznam_projektu|Seznam navrhovaných zadání]]