Termíny odevzdání zjistíte v Upload Systému.
Po shromáždění všech hráčů-agentů budou hráči hrát proti sobě tři turnaje systémem každý z každým. Posléze budou hráči seřazeni podle svých zisků. Vítězí ten hráč, který nashromáždí nejvíce bodů.
Hodnocený výkon | min | max | poznámka |
---|---|---|---|
03_pd_hrac | |||
Schopnost hrát hru/turnaj. | 2 | 4 | Akceptujeme i nejjednoduššího hráče bez inteligence. Pokud hráč hraje, získá 2 body. Toto je také nutná podmínka pro to, aby se hráč mohl zúčastnit turnajů. Je to v podstatě kontrola funkčnosti. 0-2 body přidělí cvičící ručně na základě úrovně kódu. Hodnotí se čitelnost, srozumitelnost komentářů, elegance, nápaditost. U úplně triviálního hráče není moc co hodnotit, každý nápad navíc oceníme. |
04_pd_tur | |||
Hráč s pamětí. | 0 | 7 | Hráč umí pracovat s historií her a měnit strategii podle potřeby. Hodnotí se úroveň kódu nahraného pro turnaj. Může se stát, že zajímavý kód prohraje s jednoduššími strategiemi. Ocenění úrovně kódu tedy částečně změkčuje tvrdost strojního hodnocení. 0-2 bodů za analýzu historie, 0-2 bodů za sofistikovanost analýzy Payoff matice, 0-3 za čitelnost a eleganci kódu |
Pořadí v základním žebříčku pro turnaj, kdy je payoff matice známa dopředu. | 1 | 4 | Pořadí rozdělíme na čtvrtiny, 1-2-3-4, tzn. i nejjednodušší hráč získá alespoň jeden bod. |
Pořadí v žebříčku pro turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. | 1 | 4 | Je to vlastně jakási prémie k výše uvedeným bodům. 1-2-3-4. |
Pořadí v žebříčku pro turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. V tomto případě bude payoff matice hodně zvláštní, hodně odlišná od toho, co bylo v testovací matici. | 1 | 4 | Je to vlastně jakási prémie k výše uvedeným bodům. 1-2-3-4. |
Celkem tedy maximálně 23 a minimálně 5 bodů.