====== Hodnocení ====== Termíny odevzdání zjistíte v [[https://cw.felk.cvut.cz/upload/|Upload Systému]]. Po shromáždění všech hráčů-agentů budou hráči hrát proti sobě tři turnaje systémem každý z každým. Posléze budou hráči seřazeni podle svých zisků. Vítězí ten hráč, který nashromáždí //nejvíce// bodů. ^ Hodnocený výkon ^ min ^ max ^ poznámka ^ ^ 03_pd_hrac |||| | [[.:03_pd_hrac|Schopnost hrát hru/turnaj.]] | 2 | 4 | Akceptujeme i nejjednoduššího hráče bez inteligence. Pokud hráč hraje, získá 2 body. Toto je také nutná podmínka pro to, aby se hráč mohl zúčastnit turnajů. Je to v podstatě kontrola funkčnosti. 0-2 body přidělí cvičící ručně na základě úrovně kódu. Hodnotí se čitelnost, srozumitelnost komentářů, elegance, nápaditost. U úplně triviálního hráče není moc co hodnotit, každý nápad navíc oceníme. | ^ 04_pd_tur |||| | Hráč s pamětí. | 0 | 7 | Hráč umí pracovat s historií her a měnit strategii podle potřeby. Hodnotí se úroveň kódu nahraného pro turnaj. Může se stát, že zajímavý kód prohraje s jednoduššími strategiemi. Ocenění úrovně kódu tedy částečně změkčuje tvrdost strojního hodnocení. 0-2 bodů za analýzu historie, 0-2 bodů za sofistikovanost analýzy Payoff matice, 0-3 za čitelnost a eleganci kódu | | Pořadí v základním žebříčku pro turnaj, kdy je payoff matice známa dopředu. | 1 | 4 | Pořadí rozdělíme na čtvrtiny, 1-2-3-4, tzn. i nejjednodušší hráč získá alespoň jeden bod. | | Pořadí v žebříčku pro turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. | 1 | 4 | Je to vlastně jakási prémie k výše uvedeným bodům. 1-2-3-4. | | Pořadí v žebříčku pro turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. V tomto případě bude payoff matice hodně zvláštní, hodně odlišná od toho, co bylo v testovací matici. | 1 | 4 | Je to vlastně jakási prémie k výše uvedeným bodům. 1-2-3-4. | Celkem tedy maximálně 23 a minimálně 5 bodů.