===Robot CRS hraje piškvorky=== Máte k dispozici robot [[help:common:robot_crs|CRS A465]] s chapadlem, hraci plochu a razítka s polštářkem. Na hrací plochu připevněte magnety papír s nakresleným hracím plánem. Robot označuje podle pokynů z klávesnice jednotlivá políčka orazítkováním. Hrací plocha je ve tvaru válce, hraje se na jeho vnější straně. Zvolte si polohu hrací plochy, umístění polštářku a razítek tak, aby buď: - počet robotem dosažitelných políček byl maximální nebo - velikost čtvercového hracího plánu obsahujícího jen dosažitelná hrací políčka byla maximální. Políčka hracího plánu jsou označena podobně jako v šachu systémem dvou souřadnic, tedy např. B3, E2. Jednotlivé tahy kolečky a křížky jsou zadávány z klávesnice, tedy: A3 B2 A2 ... Robot uchopí razítko a otiskne ho na hrací plochu do zvoleného políčka. {{ :courses:b3b33rob:rastra3.pdf |Plán}} hracího pole je formátu A3 a přimagnetuje se na válcový plech.