Budu tolerantnější, protože program KyR běží v nové verzi. Na předmětu se mi líbil asi jen název, protože Umělá inteligence mě baví a láká, ale to bylo bohužel všechno. Téma předmětu je skvělé a opravdu mě mrzí, jak předmět spíš studenta od tématu odrazuje, místo toho, aby ho nalákal a motivoval. V prvé řadě by se po studentovi nemělo chtít, aby se memoroval a šprtal všechno možné, ale spíš aby se naučil s umělou inteligencí pracovat a tvořit ji. Představoval bych si to tak, že studenti na začátku semestru dostanou na výběr několik témat, z kterých si vyberou jedno a na něm v průběhu semestru pracují a na konci dojde k vyhodnocení a udělení zápočtu. Dobré by také bylo podívat se, jak to učí tady:
https://www.coursera.org/learn/machine-learning, je to sice jen MOOC, ale člověka nadchne. A když si představím, že by podobně nadchnul i tento předmět, který na rozdíl od MOOCu není online, byla by frajeřina :D No, je t o na Vás, jestli si přejete předmět spíše teoretický a memorující, nebo předmět, který má skutečně naučit pracovat s AI. Pokud Vás ale zajímá názor studentů, tak minimálně já jsem pro tu druhou variantu, za ostatní studenty mluvit nemohu. :) Hodně štěstí