č. | Materialy |
---|---|
1 | Úvod motivace |
2 | Architektury úvod |
3 | Komponentový vývoj |
4 | JavaBeans a Java EE,Software Design |
5 | Cache Mechanismy |
6 | Svátek |
7 | Úvod do návrhových vzorů |
8 | Software Architecture |
9 | OCL |
10 | Metriky,JMS |
11 | MDA,CORBA |
12 | SOA,Sdílení dat |
13 | příprava na zkoušku |
14 | předtermín |
Povinná literatura:
Craig Larman. 2004. Applying UML and Patterns: An Introduction to Object-Oriented Analysis and Design and Iterative Development |
Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, and John Vlissides. 1995. Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software. Addison-Wesley Longman Publishing Co., Inc., Boston, MA, USA. |
Len Bass, Paul Clements, and Rick Kazman. 2003. Software Architecture in Practice (2 ed.). Addison-Wesley Longman Publishing Co., Inc., Boston, MA, USA. |
Požadavky:
Sběr a modelování požadavků, Java, Datové struktury a algoritmy.