Vytvořte program, který zobrazí obrázek, jehož URL je zadáno jako argument na příkazové řádce.
Vytvořte serverovou aplikaci, která bude na konkrétním portu (používejte porty vyšší než 1024) čekat na spojení a odpovídat na požadavky. Bude se jednat o docházkový server, který bude uchovávat informace:
ID uživatele - long ID
Jméno uživatele - String name
Místo události - String eventPlace
Ćas události - java.util.Date time
Odchod/příchod - boolean access
Komunikační protokol:
HELO jmeno_uzivatele
ID ID_uživatele
EVENT eventPlace(bude si určovat klient)
ENTRY nebo EXIT - říká, jestli uživatel přišel nebo odešel
Pokud je některý příkaz chybný, server vypíše BYE a ukončí komunikaci. Pokud je příkaz v pořádky vypíše jako potvrzení OK po každém příkazu
Po každé provedené seanci server uloží informaci do Listu a vypíše informaci od klienta na konzoli a uloží do Listu. Seanci, která neproběhla v pořádku vypíše na standardní chybový výstup.
Protokol si můžete otestovat přes příkaz “telnet”
Vytvořte si klienta, který bude v pravidelných posílat náhodně vygenerovaná data a ověří funkčnost serveru. Jako parametr na příkazovém řádku dostane jméno místa, kde nastala událost (proměnná eventPlace)
Doplňte server o příkaz GET /data.html, který klientovi pošle HTML soubor se všemi došlými daty ze všech zdrojů události. Klient tento soubor uloží na disk.
Doplnte server o příkaz GETBINARY, která by klientovi zaslala serializovaný List všech událostí událostí a klient tato data vypíše na konzoli v čitelné podobě.
Utestujte si své klienty a servery mezi ostatními studenty v učebně.