Warning
This page is located in archive.

2. Cvičení - Prezentace scénáře, zahájení práce na 1. Fázi

  • Prezentace a doladění scénáře - studenti vzájemně prezentují scénáře pro hru

Pokyny k 1. fázi

Každý člen týmu vytvoří statické modely svých objektů, které se budou do společné prezentační scény vkládat pomocí uzlu Inline. Do scény umístěte od každého objektu 1 instanci tak, aby všechny modely byly vidět ze stanovišť určených k měření fps.

Prezentační scéna bude obsahovat pro každou instanci modelu individuální stanoviště, vhodně pojmenovaná a zorganizujte do posloupnosti určující plynulou procházku prostředím. Dále připravte dvojici speciálních stanovišť pro měření fps, umístěných blízko vedle sebe tak, aby z nich byla vidět celá scéna. Při přepínání mezi nimi (PgUp, PgDn) měřte fps. Účelem přepínání je zamezit některým prohlížečům, aby u statické scény snížily rychlost fps na 0.

Kritéria pro hodnocení:

  • Umístění požadovaných souborů na stránky týmu, formální úplnost HTML stránky - viz též specifikace úloh .
  • Splnění zadání (scéna se všemi instancemi modelů).
  • Rozmístění a pojmenování stanovišť pro procházku scénou (instance modelů) a pro měření fps.
  • Struktura souborů x3d (maximální využívání DEF a USE).
  • Uvedení jmen autorů do všech souborů x3d (WorldInfo).
  • Uvedení výsledků měření snímkové rychlosti na webové stránce této fáze (F7 v BS contact playeru, mezernik v X3Dom playeru).
  • Efektivita modelu a (později) animací - dostatečně vysoká hodnota fps (nejméně 40 fps v učebně K327)
  • Estetický zážitek (tvary, barvy).
courses/a7b39mvr/tutorials/03/start.txt · Last modified: 2016/10/13 17:37 by sedlad1