Týden | Datum | Přednáška | Přednáší | Materiály | Cvičení | Cvičí | Materiály |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3.10. | Úvod do předmětu | JB | uvod | Úvod do předmětu, Úvod do Unity3D | DS | 01_cviceni1intro.pdf 01_unity-intro.pdf |
2 | 10.10. | Design a produkce hry | VB | slides DD-FastGlass DD-Claw Sample Menu DD-Template | Game Loop, 2D GUI, Input Milestone 0: Koncept | RJ | pha-cviceni2-skeleton.zip pha-cviceni2-complete.zip |
3 | 17.10. | Herní engine, úvod do 3D geometrie, transformace | JB | geometrie | Transformace, Kamera, Viewport, 3D Modely Milestone 1: Web projektu a role v týmu | RJ | skeleton.zip cviceni3-complete.zip |
4 | 24.10. | Popis 3D scény, projekce, kamera | JB | geometrie-pok. | Animace, Kostra, Skinning Report 1 | DS | anim_skelet.zip anim_solution.zip |
5 | 31.10. | Kvaterniony, Animace | JB | animace | Konzultace | DS / RJ | |
6 | 7.11. | Herní fyzika I (Kolize) | JB | fyzika | Milestone 2: Prezentace design dokumentu a proof-of-concept | all | |
7 | 14.11. | Herní fyzika II (Dynamika) | JB | fyzika-pok. | Písemný test Fyzika | DS | physics-skeleton.zip 07_fyzika.pdf |
8 | 21.11. | Hudba | AS | music | Audio | AS | |
9 | 28.11. | Materiály, Textury, Shadery | JB | shadery | Světlo, Materiály a Shadery Report 2 | DS | rendering_skeleton.zip |
10 | 5.12. | AI | JB | ai | AI | AS | |
11 | 12.12. | Shadery - dokončení | JB | shadery | Konzultace | DS / RJ | |
12 | 19.12. | Cryengine 3 | MH | slides | Konzultace Report 3 | DS / RJ | |
13 | 2.1. | Optimalizační metody pro hry | JB | optimalizace | Milestone 3: Prezentace beta verze (1min trailer + 8min prezentace), hratelné demo v zip | all | |
14 | 9.1. | Milestone 5: Game Session | JB | Zápočet Milestone 4: Odevzdání programu a dokumentace, Hromadné hraní her, After action report | all | příklad submission balíčku |