Table of Contents

OBECNÉ INFORMACE

TÝMOVÉ INFORMACE

ZADÁNÍ ÚLOH

Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci, tj. kolik času který člen týmu věnoval dáné pasáži. Krom milestonu Koncept je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace.

Report Popis Materiály
1, 2 a After action (18b) Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah 100-150 slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu. Report se odevzdává v PDF publikováním na hlavní stránce projektu (samozřejmě kopii mějte i v SVN). Po finalizaci reportu pošlete mentorovi oznamující mail - nejpozději do data odevzdání reportu. Ukázkový report

Milestone

  1. Koncept
  2. 1. WEB PROJEKTU A ROZDĚLENÍ ROLÍ V TÝMU (5b)
  3. 2. PREZENTACE DESIGN DOKUMENTU A PROOF-OF-CONCEPT(15b)
  4. 3. PREZENTACE BETA VERZE(15b)
  5. 4. a 5. FINÁLNÍ PREZENTACE A KÓD (27b)

Popis milestone

Koncept
  1. Vytvořte herní koncept pro váš projekt. Tento by měl obsahovat:
    • Základní myšlenku projektu
    • Feature list
    • Popis grafického zpracování
    • Herní mechaniky

Materiály

1 (5b) WEB PROJEKTU A ROZDĚLENÍ ROLÍ V TÝMU

V systému Track vytvořte wiki stránku, která bude obsahovat prezentaci vašeho projektu. V průběhu semestru na něj budete nahrávat nové úpravy projektu, odevzdávat milestony a reporty a bude také sloužit jako synchronizační místo pro celý tým. Do záčatku musí obsahovat koncept projektu a rozdělení rolí.

Na úvodní stránce projektu budou napsány emaily na všechny členy týmu tak, aby se jim dal všem najednou poslat email co nejjednodušeji.

Rozdělte mezi členy týmu několik základních rolí, aby bylo jasné kdo má na starost kterou část projektu, např.:

Tým musí určit Team leadera (vedoucího týmu). Ten bude hlavní kontaktní osobou pro mentora a bude zodpovědný za přesnost informací na wiki.

2 (15b) PREZENTACE DESIGN DOKUMENTU A PROOF-OF-CONCEPT

Na cvičení v krátké prezentaci předveďte design dokument a proof-of-concept vaší hry. Čas bude omezen podle počtu týmů, cca 10 minut. Proof-of-concept bude aplikace ve které předvedete základní hratelnost a mechaniky vašeho projektu = “Musí to být spustitelné a musí to být hratelné nějakým způsobem. ”

MATERIÁLY

3 (15b) PREZENTACE BETA VERZE

Prezentace beta verze vašeho projektu. V tuto chvíli by měl projekt být z 90% dokončen a práce na zbytek semestru je hlavně ladění chyb. Je na místě se na prezentaci připravit jako by byla finální.

4 a 5 (27b) FINÁLNÍ PREZENTACE A KÓD

Předposlední týden semestru odevzdáte okomentovaný kód projektu, uživatelskou dokumentaci ke hře (12b) a After action report (6b). Zakončením je prezentace před porotou složenou hlavně ze zástupců firem zabývajících se počítačovou grafikou (2K Czech, Bohemia Interactive, Warhorse Studios, AAA Studio …). Předvedete finální produkt vašeho snažení a obhájíte případné změny v konceptu/design dokumentu. (15b)

MATERIÁLY A UŽITEČNÉ ODKAZY

Linky

Tutoriály

Články

Utility

Frameworky