{{page>courses:b4b39hry:menu&noheader&nofooter&noeditbutton}} ===== OSNOVA ===== Pro stažení pdf a ostatních materiálů musíte být zalogováni do CW. ^ Týden ^ Datum ^ Přednáška ^ Přednáší ^ Materiály ^ Cvičení ^ Cvičí ^ Materiály ^ | 1 | 3.10. | Úvod do předmětu | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:01-uvod.pdf|uvod}} | Úvod do předmětu, Úvod do Unity3D | DS | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:01_cviceni1intro.pdf|01_cviceni1intro.pdf}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:01_unity-intro.pdf|}} | | 2 | 10.10. | Design a produkce hry | VB | {{:courses:b4b39hry:protected:02-design.pdf|slides}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:fastglassgdd_2007.pdf|DD-FastGlass}}\\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:claw_design_bible.pdf|DD-Claw}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:tdmenustructurenew.pdf|Sample Menu}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:design:sampledesdoc.doc|DD-Template}}| Game Loop, 2D GUI, Input \\ Milestone 0: Koncept | RJ | {{:courses:b4b39hry:protected:pha-cviceni2-skeleton.zip|}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:pha-cviceni2-complete.zip|}}| | 3 | 17.10. | Herní engine, úvod do 3D geometrie, transformace | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:03-geometrie.pdf|geometrie}} | Transformace, Kamera, Viewport, 3D Modely \\ Milestone 1: Web projektu a role v týmu | RJ | {{:courses:b4b39hry:protected:skeleton.zip|}} \\ {{:courses:b4b39hry:protected:cviceni3-complete.zip|}} | | 4 | 24.10. | Popis 3D scény, projekce, kamera | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:03-geometrie.pdf|geometrie-pok.}} | Animace, Kostra, Skinning \\ Report 1 | DS | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:anim_skelet.zip|}} {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:anim_solution.zip|}} | | 5 | 31.10. | Kvaterniony, Animace | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:04-animace.pdf|animace}} | Konzultace | DS / RJ | | | 6 | 7.11. | Herní fyzika I (Kolize) | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:05-fyzika.pdf|fyzika}} | Milestone 2: Prezentace design dokumentu a proof-of-concept | all | | | 7 | 14.11. | Herní fyzika II (Dynamika) | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:05-fyzika.pdf|fyzika-pok.}} | Písemný test \\ Fyzika | DS | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:physics-skeleton.zip|}} {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:07_fyzika.pdf|}} | | 8 | 21.11. | Hudba | AS | {{:courses:b4b39hry:protected:game-music-7-export.pdf|music}} | Audio | AS | | | 9 | 28.11. | Materiály, Textury, Shadery | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:06-shadery.pdf|shadery}} | Světlo, Materiály a Shadery \\ Report 2 | DS | [[https://filesender.cesnet.cz/?vid=3e834b52-44ce-5ee9-7a92-000067a096aa|rendering_skeleton.zip]] | | 10 | 5.12. | AI | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:07-ai.pdf|ai}} | AI | AS | | | 11 | 12.12. | Shadery - dokončení | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:06-shadery.pdf|shadery}} | Konzultace | DS / RJ | | | 12 | 19.12. | Cryengine 3 | MH | {{:courses:b4b39hry:protected:12-cryengine.pdf|slides}} | Konzultace \\ Report 3 | DS / RJ | | | 13 | 2.1. | Optimalizační metody pro hry | JB | {{:courses:b4b39hry:protected:08-optimalizace.pdf|optimalizace}} | Milestone 3: Prezentace beta verze (1min trailer + 8min prezentace), hratelné demo v zip | all | | | 14 | 9.1. | Milestone 5: Game Session | JB | | Zápočet \\ Milestone 4: Odevzdání programu a dokumentace, \\ Hromadné hraní her, \\ After action report | all | {{:courses:b4b39hry:protected:courses:2017:pacman.zip|příklad submission balíčku}} | /* {{:courses:b4b39hry:protected:12-mobile-games.pdf|slides}} */