====== 10. Cvičení - zadání X3Dom fáze a zahájení práce ====== a dále máte dva nové úkoly: - konverze do X3Dom (převeďte maximum světa z X3D do X3Dom a vložte viewport na tento svět do vašich stránek. Většina uzlů na které jste zvyklí z X3D se dá převézt do X3Dom až na "sensory" - ze senzorů funguje pouze onClick event na objekt.) - složitou geometrii (indexfaceset exportovaný z modelářů, rekonstrukčních služeb nebo CityEngine) převeďte na binární geometrické uzly, nejlépe s 16bit indexy, nebo lépe, využijte POP bufferů. - kompletní funkčnost internetové prezentace (validnost html, funkční odkazy, textury, zvuky, atd.). kompletní funkčnost internetové prezentace (validnost html, funkční odkazy, textury, zvuky, atd.) se povinně předvádí na počítači v učebně. **NE na NOTEBOOKU!!!** Pokud nebude funkční internetová prezentace na počítači v učebně (v BScontactu nebo Cortoně + X3Dom), **nebude udělen zápočet**. Otestujte si tedy projekty včas!