Termíny odevzdání zjistíte v Upload Systému.
Po shromáždění všech hráčů-agentů budou hráči hrát proti sobě tři turnaje systémem každý z každým. Posléze budou hráči seřazeni podle svých zisků. Vítězí ten hráč, který nashromáždí nejvíce bodů.
Hodnocený výkon | min | max | poznámka |
---|---|---|---|
03_pd_hrac | |||
Schopnost hrát hru/turnaj. | 2 | 4 | Akceptujeme i nejjednoduššího hráče bez inteligence. Pokud hráč hraje, získá 2 body. Toto je také nutná podmínka pro to, aby se hráč mohl zúčastnit turnajů. Je to v podstatě kontrola funkčnosti. 0-2 body přidělí cvičící ručně na základě úrovně kódu (0-1 bod: Hodnotí se čitelnost, srozumitelnost komentářů, elegance, 0-1 bod: nápaditost, použité algoritmy. U úplně triviálního hráče není moc co hodnotit, každý nápad navíc oceníme.) |
04_pd_tur | |||
Hráč s pamětí. | 0 | 7 | Hráč umí pracovat s historií her a měnit strategii podle potřeby. Hodnotí se úroveň kódu nahraného pro turnaj. Může se stát, že zajímavý kód prohraje s jednoduššími strategiemi. Ocenění úrovně kódu tedy částečně změkčuje tvrdost strojního hodnocení. 0-2 bodů za analýzu historie, 0-2 bodů za sofistikovanost analýzy Payoff matice, 0-3 za čitelnost a eleganci kódu |
Turnaje | Body podle umístění v jednotlivých turnajích podle popisu níže. Pokud je Váš hráč schopen hry, i nejjednodušší získá 3 body. Pokud se ale Váš hráš diskvalifikuje vlastní chybou, např. nemožností importu souboru, či nedodržením specifikace, a tedy neodehraje žádný turnaj, získá 0 bodů. | ||
Část každý s každým | 1.5(0) | 6 | Hrají se tři typy turnajů, viz. níže, systémem každý s každým. Za každý turnaj hráč získá 1-4 body, součet bodů ze všech 3 turnajů je přenásoben koeficientem 1/2. |
Část sám se sebou | 1.5(0) | 6 | Hrají se stejné tři tipy turnajů, viz. níže, systémem sám se sebou, ale hráč o tom neví. Za každý turnaj hráč získá 1-4 body, součet bodů ze všech 3 turnajů je přenásoben koeficientem 1/2. |
Základní turnaj, kdy je payoff matice známa dopředu. | Pořadí rozdělíme na čtvrtiny, kterým udělíme body 1-2-3-4. | ||
Turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. | Pořadí rozdělíme na čtvrtiny, kterým udělíme body 1-2-3-4. | ||
Turnaj, kdy se payoff matice předá hráči až těsně před hrou. Programátor už tedy nemá šanci nastavit strategii ručně. V tomto případě bude payoff matice hodně zvláštní, hodně odlišná od toho, co bylo v testovací matici. | Pořadí rozdělíme na čtvrtiny, kterým udělíme body 1-2-3-4. |
Celkem tedy maximálně 23 a minimálně 5 bodů.