**Zadání úlohy č. 2** **__Uvedení nového zdravotnického prostředku na trh – od myšlenky, prototypu po průmyslovou výrobu__** Vytvořte studii popisující proces uvedení nového zdravotnického prostředku (ZP) na trh. ZP si zvolte podle osobních preferencí a domluvy. Pracujte ve dvojicích. //**Vaše studie by měla obsahovat následující body**// * Definice ZP a jeho rozdělení * Aktivní, neaktivní, imlantabilní ZP, zdravotnické třídy ZP * Co není ZP? * Global medical devices nomenclature system * Eudamed * Analýza trhu, SWOT analýza, produktová analýze rizik * Prototyp * Klinické hodnocení, klinické zkoušky * Prohlášení o shodě, Posouzení shody notifikovanou osobou * Produkční fáze výrobku, product management – životní cyklus výrobku * Marketingová fáze výrobky, marketingový plán, Reklama * Štítky, manuály * Post marketing surveillance * Quality and risks management system * Vigilance system * Nežádoucí příhody * Legislativa zdravotnických prostředků ČR, EU * Systém managementu kvality ve všech fázi vývoje a distribuce ZP