====== Odevzdání jednoduchého hráče. ====== Nejpozději týden před odevzdáním finálního hráče pro turnaj byste měli mít funkčního alespoň nejjednoduššího hráče, hrajícího bez paměti. Pokud v průběhu týdne vidíte, že se k tomuto cíli neblížíte, neváhejte a během cvičení o problému diskutujte se cvičícím. Diskuse je významně efektivnější, pokud budete mít připravenu sadu konkrétních otázek Hráč musí splňovat [[.:specifikace|specifikaci]]. Je stejná pro toto odevzdání i pro finální odevzdání hráče do turnaje. Hráč tedy musí být schopen hrát, na jeho inteligenci nezáleží. Pokud hráč splňuje specifikaci (viz checklist níže), získáváte 2 body. Za inteligenci hráče, míněno nad rámec triviální konstantní odpovědi, a za dobře čitelný a komentovaný kód můžete získat další 4 body. Doporučujeme provést kontrolu kompatibility se specifikací. Pro udělení 2 bodů potřebuje váš hráč splnit //všechny// následující body: * modul se musí jmenovat ''player.py'' ((Připomínáme, že odevzdáváte //pouze// tento soubor a žádný jiný. Soubor také nesmí být vnořen do dalšího podadresáře.)), * třída hráče musí mít neprázdný popisný řetězec (docstring), který není delší než 80 znaků, * instanci třídy MyPlayer lze vytvořit s 1 vstupním argumentem (payoff maticí), * instanci třídy MyPlayer lze vytvořit s 2 vstupními parametry (payoff matice, počet iterací), * metoda move() vrací True a nebo False, tedy logický typ Boolean, * metoda record_opponents_move() existuje a je schopna přijmout vstupní parametr.